Kärvistelen taas sairaana petin pohjalla. Olin aivan vakuuttunut, että tämä olisi tavallista flunssaa, mutta onneksi Antti sai minut houkuteltua lääkäriin, joka totesi että pikatestiin mars ja angiinaahan tämä olikin...

Töitä olisi vaikka muille jakaa ja pihaamaa huutaa apua. Onneksi sade estäisi pihatyöt joka tapauksessa, joten en terveenäkään olisi siellä puuhastelemassa. Uuden riippapihlajan saimme maahan viime viikolla ja jotain muutakin pientä olen ehtinyt tehdä.

Ajankuluksi olen tehnyt koulutehtäviä ja lisäksi kaivellut kuvia kännykän kätköistä. Minua ilahduttivat erityisesti talven kerhoissa otetut kuvat lasten töistä. Tässä yksi pavuista, sokerista ja riisistä tehty pikkutaulu.
1559756.jpg

Nyt jatkan lepäämistä. Lapset ovat kirkkokuoron harjoituksessa, mutta minä en edes ajattele tänään laulamista.