Nonniin... Aika hitaaseen tahtiin tätä kirjoittelen. Suunnittelin kyllä laittavani säännöllisesti käsityökuulumisia ainakin jokatoinen päivä tänne, mutta ehkä vielä pääsen siihen tahtiin. Nyt on ollut "tärkeämpää" tekemistä, eli olen vihdoinkin ruvennut laittamaan kuviani nettiin sellaiseen kuvassivusysteemiin. En suoraan sanottuna vieläkään tajua koko hommaa, mutta osaan kuitenkin jo laittaa kuvat sinne ja jopa johonkin järjestykseen. Koneellani on noin 13 000 kuvaa enemmän ja vähemmän loogisesti järjestettynä.

Oma galleriani löytyy täältä ja sielläkin saa ihan mielellään käydä katsomassa. Homma on tosissaan vasta ihan alussa ja yritän kovasti saada kuvia sinne heiteltyä.

Käsityörintamalle kuuluu ystävännauhoja ja vielä ystävännauhoja. Olen opettanut niitä nyt aika monessa paikassa ja viime lauantaina olin pitämässä työnäytöstä Läyliäisten Puoti Poikettavan edessä. Vieressä oli sorvausnäytös ja sisällä kahvitarjoilu ja arpajaiset. Oma 6v Helmi-tyttöni oli mukana ja kun haitaristi oli sairastunut, niin Helmi kierteli ihmisten luona laulamassa, sai vähän rahaa ja tuhlasi kaiken arpoihin :-P

Ystävänauhoissa en pitäydy ollenkaan niihin tavallisiin solmuversioihin, joita yleensä tehdään, vaan olen kokeillut erilaisia juttuja ja yhdistelen paljon helmiä töihini. Ohjeita löytyy aika hyvin kirjastoista. Sainpa vielä ystävältäni Taiwanin tuliaisina kolme kiinan kielistä kirjaa, joissa on mahtavan hyvät kuvat ja tosi paljon kivoja malleja.

Ystävännauhojen lisäksi olen ommellut (tosi vähän) ja yrittänyt suunnitella työhuoneeni siivousta... Huone on tosi hirmuisessa kunnossa, kuten kuvasta näkyy...11484.jpg