Taidan olla joko ylistressaantunut tai sitten vain rapakunnossa. Kuvittelin kahden viikon sairastamisen riittävän, mutta nyt olen jälleen sairaana. Yritän olla tekemättä mitään, mutta eihän se onnistu...

Kirjoittaminen ja yleensäkin pystyssä oleminen tuntuu ikävältä, joten teenkin tänään niin, että laitan tähän vain kuvia viime aikoina valmistuneista töistäni. Kaikista ei ole vielä kuvia, mutta onhan edes muutamia.

thumb_P1010010.jpg
neuletossut, lankana seitsemän veljestä
thumb_P1010006.jpg
huovutetut jutut, huopalevy, huopanen ja hahtuvalanka
thumb_P1010057%7E0.jpg
korviksia eri teknikoilla
thumb_P1010061%7E0.jpg
kirjoittuja huopasydämiä
Kuvia on lisää galleriassani


Jotain muutakin olen saattanut tehdä. Eilisen ja toissapäivän olen esim. ollut maalaamassa Rengon seurakunnan nuorosotilaan seinämaalausta. Minä olin mukana vain piällysmiehenä ja nuoret itse hoitelivat suurimman osan maalaustyöstä. Maalauksella peitettiin seitsemän ovea ja kattokin sai osansa.